torsdag den 11. november 2010

.....Overspringshandlinger og eksamen!! - det hører ligesom sammen :-)

Som jeg tidligere har været inde på, har modul 5 på min uddannelse bestemt ikke været min kop te! Så det er faktisk med glæde at jeg nu er på den gode side af eksamen. Har de sidste 10 dage været sådan rimelig presset - eller måske er det det alle andre kalder stresset??!!?? Ihvert fald blev grupperapporten afleveret - LÆNGE EFTER den planlagte selvvalgte deadline. Og mine læseplaner total spoleret.

Det gik ikke værre eller bedre end at da jeg endelig selv kunne disponere over min tid anede jeg ikke hvor jeg skulle starte og hvad jeg skulle fokusere på - så efter mange halvhjertede forsøg og diverse overspringshandlinger fik jeg lavet en lille plan - og tænk sig jeg fik 7 en fin karakter!!
Jeg kan ikke være andet end tilfreds da min totale indsats gennem hele forløbet har ligget MEGET langt fra den vanlige standard.

- MEN nu skal vi hjem på kongsvangallé - bioanalytikeruddannelsen (vores egen skole!) og samles med klassen igen og det bliver dejligt. Bøgerne til modul 7 (ja vi tager nr 7 efter nr 5) er købt og jeg venter nu spændt på nogle eksaminatorieplaner så jeg kan få kigget lidt i bøgerne.

 Nu venter en weekend med fest og ballade og fødselsdag - Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar