fredag den 22. april 2011

Dna, genetik og molekyler "på snor"......

Nyder så meget denne dejlige påskeferie. Når faktisk ingenting, - altså lige udover at slappe af og hygge mig. Er endda nået til det punkt hvor jeg er begyndt at tænke på det næste modul jeg skal igang med.  Jeg tror det bliver spændende men også noget med at holde på hat og briller - og tungen lige i munden.

Synes hver gang et modul starter at det virker lidt uoverskueligt at skulle holde rede på så meget på så kort tid - og så - helt på magisk vis omkring d. 9. uge - ja så er alle brikkerne enten faldet på plads eller godt på vej og så når vi jo at lære det hele alligevel.

Det bliver spændende at se om vi når det hele igen - og så er der jo gået hele 2 år af min uddannelse det er vist alligevel gået lidt hurtigere end jeg forventede!!

                                                     God påskeweekend - og nyd solen mens den er her :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar