fredag den 23. marts 2012

København - total hygge :-)

Det var så marts der susede forbi i en fart...

Jeg sidder undrende og opdager at lige om lidt er det tid til at stille uret en time frem og marts måned har kun en uge tilbage - hvor blev den måned lige af?? Jeg kan slet ikke huske at jeg har lavet noget af betydning.... det er faktisk lidt skidt!

Men så pludselig for en uges tid siden, ja en veninde spurgte mig jeg ikke kunne tænke mig at komme på besøg - og JO SELVFØLGELIG det er jo vildt længe siden og sådan er det jo bare når den ene bor i København og den anden i Jylland.... og nu sidder jeg her på min studiedag og har bestemt mig for at nyde hele dagen mens hun er i skole og så skal vi hygge os bagefter.

Og pyt... jeg har alligevel fået arrangeret at jeg kan besøge lidt familie nu jeg alligevel er herovre og jeg G-L-Æ-D-E-R mig!!

Så om en time er det ud og opleve lidt af københavn - uha... det er altså bare ikke lige mig der er skarp til at finde rundt herovre men heldigvis så plejer det at gå og med en iPhone kan man vel ikke blive helt væk :-D

God sommertid og god weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar