fredag den 20. april 2012

Træt, men glad alligevel.



Jeg er træt... træt som i VIRKELIG træt - denne uge har stået i eksamens tegn og af uvisse grunde så har jeg bare sovet mindre godt flere nætter og i nat - ja der skulle jeg så åbenbart kun sove til kl. 04. - det er bare ALT for tidligt at vågne når man skal til eksamen senere samme dag!!

Men heldigvis gik altid stort set lige efter bogen og jeg er nu et 10-tal rigere i min karakterbog :-)
og se så lige hvad jeg har fået på afdelingen:

..... denne fantastisk flotte og smukke rose som nu skal stå og være fin hjemme hos mig
- det kan da kaldes eksamen med stil.

Så nu venter der 4 uger på skolebænken inden jeg vender tilbage til samme afdeling igen - dog næste gang med lidt flere udfordringer i form af besøg på PET-centret og måske også forskningsenheden - DET vil jeg glæde mig til!

Og nå ja - tiden den har jo bare enormt meget fart på og suser forbi mit vindue uden at jeg rigtig ænser det

God weekend


Ingen kommentarer:

Send en kommentar