torsdag den 19. juli 2012

Ferie, ferie, ferie..... slap nu af du har fri :-D

Det der ferie - det er bare lige mig!
Jeg stornyder at jeg faktisk har holdt ferie i 3 uger og det har været så tiltrængt ovenpå en masse ændringer der er sket i det sidste halve år cirka.
Indrømmet.... jeg har IKKE lavet noget af alt det jeg skulle nå.... Endnu, men det kan jo nås endnu med yderligere 5 ugers ferie. Personligt synes jeg egentlig også det er okay med det meget regnfulde vejr der ikke ligefrem indbyder til at opholde sig ude af frygt for skybrud hveranden dag, men ud kommer jeg heldigvis hverdag - bare ikke på de ture jeg havde planlagt.

                                                  

Idag er det så kæresten min´s tur til at opleve følelsen "yes nu har jeg ferie" og det er så velfortjent :-) og jeg glæder mig til at få ham hjem og hygge lidt om ham - det bliver en lidt krads første uge vi skal holde ferie sammen fordi der er så mange begivenheder der lige har hobet sig op i den samme uge, men derefter er der så to uger til fri afbenyttelse - jeg glæder mig!

                                       
                                       Her fra "hængekøjen" skal lyde: go´ferie derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar