tirsdag den 14. august 2012

Hverdag.... igen, næsten da.

Det var så lige 3 ugers ferie med min skønne kæreste der pludselig blev fortid! Det er gået alt for stærkt, men det gør det jo sådan set altid når man holder ferie.

Istedet for har jeg kastet mig ud i nye projekter - et af dem er at holde styr på ca. 14 drenge i alderen 8-10 år!!! Jeg er blevet hjælpetræner :-) Det er faktisk rigtig hyggeligt, men føj hvor er der mange nye navne der skal læres - helst hurtigt + jeg er nødt til at øve mig i at råbe MEGET højt - de kan simpelthen ikke høre mig, og det er ikke engang fordi de ikke vil....
Egentlig har jeg fået ideen fordi jeg selv savner at spille håndbold, men min krop siger stop hele tiden - så er det en skulder der er noget ballade med og så er det et knæ - det er noget rigtig møg for jeg havde set frem til at jeg selv kunne spille istedet for :-( .

Er desuden også spændt på hvordan efteråret kommer til at gå - der kommer til at ske mange spændende ting, men også drøje beslutninger der skal tages.... SUK... jeg håber det hele falder ud til det bedste, så jeg til januar kan sætte et punktum og skrive Bioanalytiker på rygsækken.

...... men indtil virkeligheden indhenter mig igen vil jeg nyde at der stadig er 1½ uge hvor jeg kan gøre ligesom jeg har lyst.... hverdagen skal nok ramme med et brag lige pludselig!

....lad dem lege i livstræet krone, lad dem føle at livet er stort.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar