tirsdag den 18. december 2012

Det er snart jul - og hva´så???



Endelig - langt om længe er de der 10 uger og et par dage gået. Jeg troede aldrig jeg skulle få noget der ligner en færdig rapport i trykken, men ENDELIG er den FÆRDIG!!!

Jeg er så træt jeg kan stå op og sove, for søvn har SÅ MEGET været en mangelvare de sidste par uger - og bliver det nok også et stykke tid endnu, for der venter en eksamen i januar, med præsentation af perspektivering - SAY WHAT  er det ikke nok at vi har haft det elendigt de sidste 2½ måned???? SKAL der lige dyppes en måned mere oveni?!?!?!!

Anyway.... Jeg holder juleferie fra imorgen kl. ca 10.00 når opgaven er afleveret på skolen og i hvert fald en uge frem, jeg trænger til det og så håber jeg at opgaven i det mindste kan opnå karakteren "Bestået" så skal det nok gå alt sammen til januar.... jeg tror på det - det SKAL jeg :-)

..................... OG SNART GLÆDELIG JUL - jeg skal til at begynde på juleræset imorgen og have et par jobsamtaler og nå at komme i julehumør - beklager men julepynten bliver i kassen i år og så glæder jeg mig istedet for over den julestemning mælkekartonen skaber :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar