fredag den 25. januar 2013

Færdig, endelig færdig....! :-D

Bachelor degree in medical laboratory technology!


Jeg er helt færdig med uddannelsen nu - det var jeg allerede i onsdags, men der har lige været 117 forskellige ting som skulle klares og huskes og gøres, ja altså udover at fejre det med de skønneste mennesker :-) 

Virkeligheden venter derude, men endnu er det ikke blevet til et job så tror da bare jeg tager den som "ferierende", mens jeg søger hvad der nu kommer af muligheder. 

                                 
                               
        Fik den smukkeste rødeste rose af min skønne kæreste efter den fantastiske eksamen, hvor blev jeg glad :-)

Så mens jeg venter på mit eksamensbevis og nyder jeg ventetiden med at holde fri og lave lige det der er dejligt på dagen - ingen planer. Nå jo selvfølgelig lige en fest med alle de andre dimittender i aften.

                                                                      

                                                                                                                                                 Rigtig god weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar