tirsdag den 24. august 2010

Allerede....???

Har med gru netop opdaget at den dejlig lange sommerferie jeg fik er ved at være brugt. Hverdagen kalder på mandag og så er vejret bare så elendigt -  til gengæld skulle det blive super godt fra næste uge, sikke noget øv!!!

Idag er de nye bøger blevet hentet og det ser nu ikke så slemt ud som det kunne være.

MEN.... selvfølgelig er der ikke noget der er værre end det man selv gør det til. Så om et par dage går turen til hotel søparken i Nordjylland hvor planerne indtil videre noget lækkert wellness i Skallerup Klit (så gør det jo ikke noget at det regner udenfor :-)  og som afslutning en dejlig tur til Skagens fødevaremesse med dejlige mennesker IH HVOR JEG GLÆDER MIG- og mon ikke der lige kommer et par billeder på et tidspunkt.

Mon ikke jeg søndag aften er ved at være klar til igen at tage endnu tørn og så venter der jo en ny sommerferie næste år :-D

1 kommentar:

  1. Fik desværre ingen billeder med fra en meget dejlig ferie i nordjylland. Kameraet lå lige der hvor jeg havde lagt INDEN det skulle have været lagt I TASKEN. Men jeg elsker altså skagen og de gule huse med røde tage og "blonder". Det har været en rigtig dejlig tur:-D

    SvarSlet