mandag den 20. december 2010

Juleferie!!!!! :-D

Nu er det bare rigtig dejlig juleferie. Nu er næsten alle gaverne i hus - jeg har været sent ude i år og nåede også at stresse lidt rundt over det hele, men nu er der jo masser af tid til juleaften. - Eller måske er der ikke for jeg skal nå at julehygge flere steder og så skal der lige laves lidt konfekt og pyntes op i stuen hos mine forældre.

Pyha det bliver en lang uge og jeg kommer måske (formentlig) til snart at savne min dejlige kæreste som holder jul i Århus. Men vi ses heldigvis juledag og så kan jeg jo tælle ned til det ligesom alle børnene har talt ned til juleaften - og helt ærlig jeg er faktisk begyndt at glæde mig rigtig meget trods mange problemer med at nå alt det jeg gerne ville inden juleferien kom til min dør. Nu skal der bare hygges!

Så derfor
Glædelig jul! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar