onsdag den 5. januar 2011

Ih hvor gik den jul altså hurtigt......

.... hele 14 dage og jeg var sikker på at der var masser af tid til både at julehygge det ene og det andet sted. Men som så mange gange før tager det kun et sekund og tiden løber afsted.

Det hjælper jo så heller ikke at jeg planlagde at starte i det små med at læse op til eksamen i ferieuge nr. 2 dvs. mellem jul og nytår. Nej der lagde jeg mig så lige 5 dage inkl. nytårsaften med høj feber - ØV HVOR SURT!!! Vi havde endda bestilt noget enormt lækker og dyrt mad fra Pihlkjær i Århus for at fejre nytåret -  og så er der bare ikke noget af maden der smager godt (eller jo det gjorde den sikkert, men ikke når man er syg!!!) Der kommer et billede af den lækre dessert når jeg kommer i nærheden af mit kamera igen :-)

Lige nu er jeg begyndt i praktikken på mikrobiologisk afdeling i Viborg. Det er mere spændende end jeg lige troede og hyggeligt er det også. Jeg ser frem til næste uge hvor jeg forventer at få lidt friere hænder og selvstændigt arbejde.
    
                                                              Vibriostaticum følsomhed: Vibrio parahaemolyticus


Og alt det smukke håndarbejde - ja ligesom jeg frygtede det ville ske er det simpelthen gået i vinterhi for jeg kan ikke finde tid eller overskud til at få nogle af projekterne færdige så hvis du ved hvordan man udvider døgnets timer så man kan nå mere vil jeg gerne høre fra dig :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar