tirsdag den 11. oktober 2011

En alt for kort weekend... -SUK!!!

Det var så den weekend - ja ja jeg ved godt det er tirsdag, men alligevel. Tiden løber rigtig rigtig stærkt! Der er lige den der kommende eksamensopgave der presser sig på nu - og en masse deadlines -uf det er bare ikke mig med deadlines, men på den anden side er det også fint nok - så bliver tiden bedre udnyttet og jeg når ikke at komme alt for langt bagud.

Jeg ved godt nok ikke helt hvad det er jeg har gang i her... Som sagt eksamen er nær og en opgave skal skrives, men lige rundt om hjørnet venter også en flytning. Jeg er rigtig spændt på hvordan det kommer til at gå, men travlt - det bliver det og selvfølgelig enormt spændende:-)

Iøvrigt er det nu at jeg kan begynde at mærke at den her uddannelse er på vej ind i slutfasen - til trods for at der stadig er over 1 år tilbage, men meget af tiden skal vi opholde os i klinikken (dvs vi skal være ude på afdelingerne) en stor del af tiden og om et lille års tid - ja så er jeg tilbage ved samme punkt som nu, men sikkert med større hovedbrud, for der venter bacheloropgaven. MEN MEN MEN... den tid den sorg... der er så mange ting der er mere nærliggende ligenu at holde styr på, så tror jeg vil prøve metoden: ÉN TING AD GANGEN...måske det hele så går op i en højere enhed.


                                                    God arbejdslyst til alle - weekenden vender snart tilbage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar