onsdag den 19. oktober 2011

Flytning.....!

Ej men altså - jeg skulle nå SÅ meget når efterårsferien ramte mig - men den der "ferie" er blevet til rigtig hårdt arbejde pga uforudsete begivenheder i forbindelse med flytningen. Men det går fremad - 3 dage tilbage af ferien inden den står på FULDT FOKUS med en eksamensrapport - nej hvor jeg håber at vi kommer bare sådan nogenlunde på plads for lige nu står det meste hulter til bulter.

Jeg tror faktisk at timingen gik lidt galt med maling af de famtastisk lyserøde vægge!! og når de så går to lange dage med at male - ja så bliver en uge hurtigt alt for kort :-s

Senere skal jeg prøve at finde de bedste billeder af ade der yark- farvede vægge som man kunne blive syg af og ellers så går der nok kun en lille uges tid før de første kan komme forbi og hilse på i den nye lejlighed -  det bliver dejligt :-)

Men lige nu: JEG FLYTTER ALDRIG MERE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar