onsdag den 22. februar 2012

Fødselsdag..... part 1

Jeg er nødt til at lave dette indlæg i to dele. Det skyldes at jeg har haft den mest fantastiske fødselsdag og jeg er bare alt for træt til at lave et langt indlæg og vækkeuret ringer imorgen kl. 6.00 så det er faktisk sengetid lige om lidt......

Allerede igår måtte jeg revurdere min dag idag, havde fået byttet mig til fri idag og kæresten havde taget fri for at råhygge med blandt andet frokost i byen. Dette ville så bare karambolere med den brunch aftale jeg havde lavet for flere dage siden. Derfor fik jeg "planen for idag" serveret igår og heldigvis var min søde veninde ikke sen til at sige at den brunch kunne skam godt udsættes - så vi mødes en anden dag...

.... imorgen følger så lidt flere detaljer fra en rigtig dejlig dag - og det er helt sikkert i aften går jeg meget glad i seng :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar