torsdag den 23. februar 2012

..... og part 2 :-)

Puha efter sådan en dejlig dag, så er det altså lidt ærgerlig ikke at have endnu en fridag og fordøje en oplevelsesrig dag.
Desværre strejker mit kamera for tiden, men pyt har trods alt enkelte billeder at vise frem :-)

Allerede tirsdag måtte min skønne kæreste afsløre lidt af den gave der var tiltænkt mig onsdag. Han havde taget fri og vi startede med at indløse vores downtown beviser til Segworld i Højbjerg - NØJ hvor var det altså bare skønt at suse rundt derude og 45 min senere var jeg (vi) overhovedet ikke klar til at forlade "min" segway og afslutte turen - gid man kunne råbe "en gang til" - helst gratis :-D.

Efterfølgende tog vi ind til byen for at shoppe, hvilket bl.a. udmøntede sig i en fin pyjamas og en super skøn frokost på Mackie´s. SÅ gik turen tilbage gennem byen hvor vi også lige skulle have bl.a. brød og sushi med hjem til gæste-aftensmad og lidt støvsugning og forberedelse og så ellers bare hygge.


Fik nogle skønne ting, nogle er vist herunder:



Powerhoop hulahopring - og den er bare rigtig sjov! :-)


Lidt lækkerier til kroppen....


Sidst men ikke mindst et nyt spil, som jeg håber der snart skal afprøves - lyder i hvert fald sjovt :-)

Som sagt: jeg har haft en rigtig dejlig dag og kan kun sige mange tak for de skønne gaver. De er alle meget værdsat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar