torsdag den 13. september 2012

Det der efterår.... :-)

Det er åbenbart ved at blive efterår, uden jeg egentlig har lagt mærke til det! Men vinden er jo superkold og himlen skøn og blå - på de bedste dage og det er SÅ skønt.
Desværre er der ikke så meget tid at nyde de skønne dage - så det ender ofte som en prioritering - et gode når det hænder. Lige for tiden kører det hele lidt i ring - lave opgave, aflevere, få godkendt og så videre til næste opgave! Jeg begynder også at blive anspændt - bacheloropgaven nærmer sig og selvom jeg har en fornemmelse af at det nok skal gå godt, ja så sender den alligevel nogle "stød" afsted inden vi for alvor er gået i gang med den. Jeg ser meget frem til at kunne aflevere og sige - "The End" og 3½ års arbejde er så slut, det bliver så fantastisk godt.... og så er der mange planer der er i støbeskeen, glæder mig til at se hvordan de bliver realiseret :-D

                             
                             ...sådan kommer meget tid til at gå frem mod jul :-0


                                                            
                                                          ...sådan en her er velkommen!

Nu vil jeg aflevere den næste opgave og derefter holde velfortjent weekend! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar