torsdag den 6. september 2012

Reflektioner.

Det er tid til at refletere.
Og det er ikke over uddannelsen der går på hæld, eller mange af de andre ting der begynder og slutter nu.

Næ det er vores næste opgave; at reflektere over vores læringssituation. Det lyder for så vidt som en nem opgave, men det er det så ikke når man også skal sætte ord på og meget gerne kunne begrænse sig verbalt. Hvordan kan man forklare den læringssituation der sker, når man bliver stillet helt nye og ukendte opgaver og man både til højre og venstre forundres, men samtidig er der krav om at dykke ned i et område fx. forståelsen af det teoretisk, det kliniske eller det som sker på samfundsmæssigt plan og fylde 2-3 sider med det??? Tja jeg håber i hvert fald at puslespillet kommer til at gå op i morgen når jeg skal sætte finish på min delopgave....

Men det må jeg ind og sove på og så må jeg reflektere imorgen :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar