fredag den 30. november 2012

Julemåneden.

Imorgen.... Endelig er det blevet december og det er en af mine yndlingsmåneder - især når der er lidt sne at kigge på :-)
Jeg har købt det fineste kalenderlys, et af de der tykke nogen så man ikke ender med at have brændt helt ned til d. 24 allerede halvvejs inde i december, - og så er der jo nok til at det kan stå og hygge for mig i de næste par uger, mens bacheloropgaven bliver gjort finito! Medmindre.... måske den faktisk forstyrrer mig, jeg synes tiden går hurtigt nok i forvejen, men der er STADIG mere end 2 uger til jeg skal aflevere og DET SKAL NOK GÅ, på den ene eller anden måde

                          

Jeg gider den simpelthen ikke mere, men jeg tror det hænger sammen med at jeg er ved at have fået styr på det meste og i løbet af weekenden skal teoriafsnittet lige pudses af og så begynder jeg på diskussionen i næste uge. Og jeg glæder mig helt vildt til at komme lidt ud i civilisationen igen, for her er bare ikke sjovt at være efter at have været barrikaderet indenfor i efterhånden 6 uger!

God 1. december og god weekend :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar