mandag den 20. maj 2013

Nu med licens to train!

Yes yes.... Nu hvor vi endelig er flyttet og kommet på plads.... Aka.. Der kan ryddes op så man kan invitere gæster, men vi er ikke helt tilfredse endnu!! Ja så er der bestil OG kortet er du PET ind af brevsprækken... Kortet til vores fitnesscenter (rum) som vores nye boligafdeling råder over. Jeg kan kun sige at det er veludstyret med både løbebånd, crosstrainers, cykler, gym. Bolde i forskellige størrelser og diverse redskaber med forskellige typer vægte. Det værste nu er at der jo ikke længere er nogen undskyldning! - ikke engang at "det regner idag" for vi kan komme ned i fitnessrummet ved at gå gennem kælderen... Jeg håber virkelig det bliver godt, for jeg er ikke god til at motivere mig selv til de lange cykelture uden formål!!!

Summasummarum....  Det der fitnessrum håber jeg kan være med til at give mere positiv energi for det trænger jeg til... Skal virkelig have ryddet ud i de negative energien - der er for mange og jeg skal være den sidste til at beklage hvis der også ryger et venskab eller to... For mig betyder tillid og ærlighed alt! Men jeg glæder mig stadig til at se dig næste gang - om ikke for andet end at se hvem du er og hvilket "hold" du kommer på.... Ser frem til en uge med "arbejdshandsker på" :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar