tirsdag den 11. juni 2013

Jubiii...

Jamen altså da :-)  - nu med job også og så ret så overraskende!
Egentlig gik jeg og ventede på svar fra en samtale jeg havde været til, da telefonen ringede. "Det' Sofie..?!".... Og to sekunder efter fik jeg tilbuddet -"vil du have et job??"

Det krævede lige nogle overvejelser om logistik og praktiske forhold og en meget forstående kæreste,  men det sidste var intet problem - nærmere tværtimod! Og alt faldt på plads i løbet af et lille døgns tid  og jeg kunne glad ringe tilbage med et stort "ja tak". Så nu arbejder jeg på biokemisk afdeling i Holstebro (eller som det så fint hedder: Hospitalsenheden Vest!

JO... Der ER megalangt mandag morgen ca. 120 km, men lige her i starten møder jeg først kl 8.00 og så er det jo bare op og afsted til kl 6.00 og det går faktisk fint -so far :-) desuden så er det jo heller ikke for evigt, og på et tidspunkt skal jeg jo igen til at søge job og så håber jeg at jeg kan komme tættere på Århus igen, længere væk kommer jeg i hvert fald ikke!
Jeg tænker allerede at det bliver svært at sige farvel når den tid kommer, jeg har fået de mest fantastiske, glade og dejlige mennesker som kolleger og det hjælper virkelig på en lidt trist mandag morgen at tænke på at der venter endnu en dejlig dag med de mennesker... Dette er en oplevelse og jeg får et rigere liv med dem :-D

1 kommentar: