fredag den 1. november 2013

Mere tid...!

Som jeg allerede i sidste og efterhånden noget gamle indlæg kom ind på så er tid noget underligt noget!
Tiden flyver afsted..... Har fået en rimelig god start på det nye arbejde med søde kolleger som dog lige skal kendes lidt bedre... Men der er klart potentiale i dem :-)
- men jeg SAVNER nu stadig mine kolleger i Holstebro. Mon ikke der bare er et eller andet med at det første arbejde bare er noget specielt?? Sådan er det ihvertfald fald for mig. På trods af jeg stadig kører hver morgen (overvejer om jeg istedet skal investere i et buskort af forskellige årsager...)  er der noget træthed at spore hver dag, men som jeg også forventede så overskygget det af skønhedseksperts ved at KOMME HJEM HVER DAG...Ahhh! :-)

Joo... Det går vist alligevel godt... Eller som man også her kan sige: intet nyt er godt ny ;-D.  God weekend!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar