mandag den 24. januar 2011

Savner jo men......

Lige nu er der bare ting jeg savner

Jeg tror ikke januar er den bedste måned for mig - jeg bliver så negativ, for det er jo koldt og vådt og det hele er overstået fra julen. Jeg bliver så frustreret, så derfor kommer jeg meget let til at savne sol og sommer eller bare lidt forår.

Desuden så føler jeg mig ret så rodløs for tiden, for ude er jo godt, men hjemme bedst, hvis ellers jeg kunne finde det hjem. Vakler en del.
Er der noget jeg bare synes er træls så er det at blive misforstået bare fordi man mødes tilfældigt et sted hvor det ikke forventes.

Men det hele kommer sig nok bare af at det er januar - det er snart eksamen igen og min koncentration ligger på ca. 0 (nul!!) og mit ellers så gode helbred halter stadig efter på 4 måned. Hvor ville det være skønt, hvis bare der er nogle ting som falder på plads, så jeg igen kan komme ovenvande.

Men så må jeg jo bare huske uanset hvad der så end sker:


                                        Fall seven times stand up eight!! Fight it to the end.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar