fredag den 4. februar 2011

Eksamen

Endnu en skriftlig eksamen og endnu engang den der ulmende usikkerhed - har jeg nu gjort mit bedste og var det godt nok til mine egne forventninger??? :-o
Har ellers haft en uge med usikkerhed om jeg overhovedet ville nå at forstå noget af det der kemi der blev proppet ind i hovedet før jul, men det gik faktisk over al forventning.
Uden at være alt for skråsikker så har jeg dog en god mavefornemmelse, som siger mig at jeg er bestået og så er det jo bare og vente på bedømmelsen!

Det betyder så at denne weekend skal bruges til lidt tant og fjas... Vi skal da lige fejre at eksamen er overstået og jeg glæder mig rigtig meget til at være sammen med de andre fra klassen der nu kommer til fest i Højbjerg i aften og så kan modul 6 begynde på mandag, men det skal jeg ikke bekymre mig om i aften :-D


God weekend :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar