søndag den 5. juni 2011

En miniferie der var alt for kort!

Endelig Kr. himmelfarts ferie - ja det var min tanke i onsdags. Det har været et lidt sejt træk op ad bakke og pludselig kom de her miniferie-weekender at se frem til. Det har været en lise. Desværre er tiden bare gået alt for stærkt. "Jamen hvad har du da lavet"?? Nå, jeg har såmænd været på CAMPING OG


                                      
                   .... et dejlig køligt brusende vandfald

                                             
                Prinsessen på ærten

                                       
    .... og en bil udformet af mange fine og smukke blomster!

                                            Djurssommerland Logo                  
       Det er ikke bedste billedkvalitet, men det ER Djurs Sommerland!!



Herudover nåede jeg også forbi "Sculpture by the sea" som kan ses på stranden fra Marienlyst og ud til omkring Ballehage - der er mange sjove og skøre figurer at se !!!!

Nu vil jeg smide benene på sofaen og hvile mine MEGET solbrændte arme og håbe at næste uge glider let efter alle de gode input jeg har fået.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar