tirsdag den 28. juni 2011

Sukkerchok - eller klarer vi den uden

Vente...vente... vente...

                    

Mmmmm..... solskin og sommer... - nej koncentration...koncentration - eksamen er lige-om-lidt -imorgen!!!
Det er egentlig ret typisk - med solen - skinner altid når jeg skal til eksamen om sommeren og lokker vildt :-s Med det kan jeg så bare regne ud at jeg - når jeg skal have ferie fra mit arbejde om et par år - skal vælge uge 26 og 27 for der er solen altid fremme for at genere dem der læser til eksamen og så med de her varme 27 grader.... SUK!! Det er bare for varmt til eksamen, vejret skal bruges ved stranden :-D

               

Nå men jeg er heldigvis næsten færdige med at repetere og venter nu lettere utålmodigt (som overskriften også indikerer) på at komme igang imorgen kl 11.
For mig er det et gudsjammerligt tidspunkt, idet jeg fungerer bedst fra kl. 8-9.00 stykker til den slags som eksamen og 3 timer spærret inde i et lokale henover middagsstunden hvor alle gennemsnitsmenneskers blodsukker falder gevaldigt - ja det er noget rod for mig så overvejer om jeg skal nøjes med sundt slik eller om der skal en pose slik eller en cola med for at klare mig igennem til kl. 14...

 - Iøvrigt: Har du erfaring med at få blodsukker relativt hurtigt op uden brug af deciderede sukkerprodukter så vil jeg da gerne høre om det til brug på længere sigt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar