onsdag den 22. juni 2011

Here we go again.... :-)

SÅ er vi vist klar til endnu en omgang frygtet eksamen... og det ER frygteligt - den ene dag er jeg sikker på jeg har helt styr på tingene for så den næste dag at opdage at det der... hvordan var det nu lige det var.

Anyway - jeg skal da nok klare ærterne endnu engang, men hvor bliver det rart at få sommerferie, - eller det får jeg så ikke så meget af i år alligevel for jeg er så heldig at få ARBEJDE og det er super fedt for det er nemlig relevant i forhold til mit studie!! Så nu venter jeg bare på at det bliver den 1. juli :-)


                  Det bliver sådan nogenlunde det kommer til at foregå...

Men lige så skønt bliver det når august måned nærmer sig og jeg får mulighed for at koble helt af og slappe af og nyde - forhåbentlig - en masse sol der kommer på det tidspunkt.

                                          Ja så er det sommer.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar