torsdag den 11. august 2011

Sommer??? - ferie!!!!!!!!!

Ferie det er..!... om det så lige er SOMMER ferie det er så en anden sag. Heldigvis er det jo ikke regnvejr der afgør om man kan nyde at sove længe og tage let på hverdagens opgaver som ligenu får lov til at leve deres eget liv mens jeg hygger mig. En lille uge er gået og ih hvor er ferie bare skønt. :-)

Min fætter har været forbi Århus og jeg har bare ikke set ham i over et halvt år. Vi nød en hyggelig dag sammen med besøg i Århus Domkirke den er jo helt vildt fantastisk STOR og SMUK indeni - ja ja man har vel lov at drømme videre på det smukke syn hva´ det kan føre til en dag ;o)

Et besøg på Mackies faldt også i god jord - BÅDE hos min kæreste og min fætter - ja ikke et ord om hvad indholdet i sådan en burger betyder for afbenyttelsen af fitnesscentret i den kommende tid!!!


.....men uhm det var skønt, en burger hvor det meste smager som hjemmelavet - eneste minus var  at fritterne havde fået lidt for meget friture og lidt for lidt af det gode krydderi, men den PLEJER jo at være i vinkel så.... bærer over med det denne gang og tallerknerne blev ikke tømt- der var for meget mad!

Vi nåede også lige omkring Marselisskoven - dyrehaven, har indset at det er lidt forskelligt hvad den bliver kaldt!! Denne gang havde jeg husket lidt guf til dyrene og det var specielt ham her glad for:




Vi sluttede så lige dagen af ude på Moesgård Strand og Museum, hvor der blev spenderet penge på de store is...........

 
    Måtte altså kigge væk da jeg var ved at dø af grin af de to herrer, mens de skulle tage billedet!!!
Måtte smide lidt af isen ud; dels kunne jeg ikke spise den og dels så synes hvepsene også at det var en god is!!!





...okay det var så nok ikke lige min bedste hårdag og det blæste pænt ved stranden og vi fik en byge lige i knolden! Men vi havde det hyggeligt og næste gang tager vi i Tivoli eller til Djurs Sommerland det er allerede aftalt - jeg glæder mig :-D

Og så er der jo stadig to ugers ferie endnu intet er planlagt men enkelte forslag er oppe og vende og nu glæder jeg mig til at se hvad næste uge bringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar