mandag den 22. august 2011

To - do.... tadaaa.. :-)

Hygger mig med den sidste uges ferie - min kæreste er idag begyndt på sit nye studie. Jeg er rigtig spændt på at høre hvordan det er gået idag - men det er introuge og med det følger også lange hyggelige aftener for ham, så nu må vi se hvornår der er tid til at få lidt at vide om alt det spændende der har mødt ham i denne uge.

Jeg har så lavet en lang TO-DO liste som jeg skulle begynde at kigge på idag - både ting i forhold til mit egen studiestart og så bare ting som ville være rart at få på plads inden da. Problemet er så bare at dagen nu ikke er særlig lang længere og jeg har kun nået et par af de ting jeg skulle - det var så meget hyggeligere at sidde med noget håndarbejde jeg længe har forsømt, for det tager jo noget tid når det er store projekter man sætter sig for :-D  Men nu er jeg blevet i tvivl om arbejdet er forgæves, det ser nemlig ud til at jeg enten har hæklet for løst eller har valgt en forkert tykkelse garn... :-s

Nå men når jeg nu alligevel ikke når så meget mere idag... ja hvorfor så ikke bare nyde resten af dagen solen er her, det er stadig ferie og jeg har masser af tid til at nyde det.


Pokkers... billedet vil ikke lige på :-((

Ingen kommentarer:

Send en kommentar