torsdag den 4. august 2011

With a little help from my friend!

FERIE - fra imorgen eftermiddag og den er både tiltrængt og velfortjent :-) Men lige nu er det helt klart og tydeligt at mine "duracellbatterier" trænger mindst til en opladning og gerne et servicetjek også!

Jeg har for vane at bare fortsætte længe i tempo og så pludselig gå helt ned - det er desværre - eller heldigvis- som man ser det ligenu hvor ferien står for døren, men jeg håber da at der er lige præcis nok overskud til at generere en rigtig fin frokost på lørdag - ja hvor smart er det så lige man er når man har på fornemmeren at alt er ved at gå i stå og så LIGE skal invitere folk. Jeg håber det går og ellers er der et par venner der skylder en tjeneste der lige kan forvente et NØD-opkald ;o)

Ser meget frem til hvad ferien skal byde på - intet eller i hvert fald kun et par praktiske gøremål er i støbeskeen men det er så også det! Sove, hygge, nyde, glæde og lidt oplevelser - det er hvad jeg håber at ferien bringer til mig og så min skønne kæreste som godt nok er en uge foran mig ang. det der dovneri/afslapning til ingenting...

                                        
                                .......denne plads er optaget - til mig :-)


SÅ LAD SOLEN SKINNE FRA IMORGEN OG DE NÆSTE PAR UGER FREM :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar