onsdag den 21. september 2011

Endelig...... :-D

Endelig.... - imorgen når det bliver torsdag, jeg GLÆDER MIG SÅ MEGET..... og forklaringen følger hermed:

Jeg har endelig en STUDIEDAG (for den flittige studerende der altid er helt up-to-date med at læse og lave opgaver - ja der tangerer det faktisk til en fuldstændig gratis fridag...!!

 - Nej jeg er IKKE ALTID den flittige studerende - men imorgen er jeg og jeg skal nyde min studie/fridag hele dagen.

Jeg skal købt et par ting bl.a. til krea - udfordringer - jeg er nemlig igang med at hækle og har villet det enormt længe, men har glemt alt hvad jeg lærte og har endelig fået modet tilbage, men så fik jeg købt noget forkert "prøvegarn" og det skal der laves om på imorgen :-)

Jeg glæder mig til at komme igang og kan forhåbentlig inden så længe fremvise noget skønt - holder det dog til mindre projekter i første omgang-  tænker lidt i baner som hyggetæppe til små størrelser - så ved jeg jo om jeg kan finde ud af det til hvis der engang kommer små fødder trippende hos mig!


      Hav en dejlig torsdag og husk: weekenden er lige forude ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar