torsdag den 8. september 2011

Oh shit.... så er vi tilbage i presset af arbejdsopgaver der tynger!!

......Den tid den sorg - der er sørme ikke gået lang med det nye modul og så er sommerferien glemt og arbejdsbyrden  på fuld styrke igen....!
     - og det bliver vistnok bare værre fra nu af!!

Jeg synes det mest interessante ligenu er at udvide min horisont på samarbejdsplan. For første gang i meget lang tid får jeg nok 10 x tilbage igen af et gruppearbejde - skønt at se investeringen give så meget tilbage.

Alt det sjove og kreative er igen lagt på hylden - dels er det bare ikke sjovt at hækle eller strikke eller lave andet der belaster en i forvejen øm skulder og dels så fylder lektierne igen. Det var desværre ikke meget jeg nåede at komme i gang med - men har bestemt mig til at der må være tid til en halv times "tid til Sofie" - det skal måske være det næste projekt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar