søndag den 11. september 2011

Ferie kom tilbage - du er savnet!!

Kender i det med at man er på ferie og har besluttet sig for at se bestemte ting eller områder? Min kæreste og jeg havde en lille plan om hvad vi gerne ville nå i Sønderjylland og det aller-aller nordligste Tyskland. Vi glemte bare at tage nogle billeder af det mest spændende- besøget i Haithaby - en vikingelandsby/vikingehandelscenter.

.... men endelig kom der styr på feriebillederne og jeg kan altså blot konstatere at jeg godt kunne have brugt endnu mere ferie - as usual!!


                                         Et lidt mørkt billede af Glückburg Slot på en ellers fin solskins!!! - dag :-)


En rigtig hyggelig og fornøjelig dag i Danfoss Universe - ikke så mange unger så vi kunne rigtig få lov at prøve alt det vi havde lyst til - og de her segways - godt der er aldersrestriktioner på for det var så fedt at prøve smiler stadig ved tanken om de 20 fantastiske minutter:-D


 
 Og selvfølgelig hører der sig lækker mad til i en ferie....


En rigtig hyggelig restaurant, desværre var der også MEGET varmt -
(ovn)Stegt kylling med nye bønner og carotter og bagt kartoffel


 Fra restaurant Orkidéen: længst væk noget and med grøntsager og forrest kylling med peberfrugt og
bambus og der var så meget at to mere godt kunne være blevet mætte af de to portioner

Nu hedder det i stedet for: God arbejdslyst... den næste uge er tæt pakket og jeg håber jeg slipper nådigt igennem. Tiden begynder lige om lidt at løbe rigtig hurtigt igen - og vupti så er de næste modul 9 uger fløjet afsted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar