mandag den 2. januar 2012

..... Nytår...

Så er nytåret også overstået og det er vist meget godt... Den seneste tids invitationer og mange hyggestunder har været fyldt med sukker og meget andet. Det er så fortid nu - og nu - ihvert fald i nogle dage - vil kroppen nok skrige efter noget sukker og andre usunde ting, men det SKAL altså være slut og så må jeg jo bare lige holde fingrene fra køkkenskabene. Jeg er stadig optimist, men det er jo stadig kun d. 2 januar, men jeg har gjort det før så jeg tror på det. Håber i det mindste at det om et par måneder kan ses og mærkes at der er kommet færre tomme kalorier i kroppen.

Nu venter også en lang?!?! - måned, men tiden flyver nok afsted alligevel og lige pludselig står den næste eksamen for døren - og lige nu? - nej jeg glæder mig ikke til den EKSAMEN :-S så meget blog og kreative ideer bliver det så ikke til. Faktisk har jeg næsten et projekt færdig men det er også lige nu at den lille junior titter frem en dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar