søndag den 15. januar 2012

Solskinssøndag.

Altså hvor er det bare skønt med solskin på en søndag og jeg har ovenikøbet formået at komme lidt ud idag selvom jeg både har haft nogle mørke tanker i hovedet og ovenikøbet har jeg formået at nyde eftermiddagen og en cykeltur.
Der er rigtig mange ting som bliver lidt lettere når solen skinner og det er der god brug for lige nu!
                             

Er desuden på ny begyndt at glæde mig til hver uge.... på trods af at min skulder ofte gør ondt har jeg fundet et mindre trick der gør at jeg nu igen er i gang med en af mine yndlingsbeskæftigelser - spille håndbold og jeg har endelig efter flere års søgen fundet et hold jeg kan falde godt til på - jeg glæder mig så meget :-) Det giver lige en lille smule ekstra energi - og giver et dejligt afbræk i løbet af ugen - SÅ SKØNT. Nu håber jeg bare at de tidligere problemer med springerknæ holdes i ave af de øvelser der bliver lavet kort og godt - jeg er på vej tilbage til harpiks og håndboldbaner ... og kun fordi det er sjovt :-D

Dejligt med lyse holdepunkter når der er svære ting at beslutte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar