fredag den 5. oktober 2012

NU tælles der ned :-)

Ej hvor er det skønt (i hvert fald hvis jeg består) den skriftlige eksamensopgave er indleveret idag og weekenden lover en nogenlunde start i hvert fald lørdag med mest tørt vejr :-D
Det skal nydes så meget.

Faktisk har jeg gang i to nedtællinger - de begynder begge på mandag - 1: Bachelorprojektet skydes igang og 2: jeg skal lige et smut til Hjørring - håber særligt at tiden i Hjørring blæser afsted for fuld vindstyrke jeg er virkelig blevet alt for vant til tosomhed og bryder mig bare slet ikke om at jeg skal derop, men...men...men det er jo kun maks 2 uger og lige pludselig er jeg tilbage i Århus igen ;-)

Weekenden skal nydes og jeg drømmer om at vinde en stor præmie i lotto (hvem gør ikke det iøvrigt? ;-D)

- så kære computer, vi skal være sammen rigtig mange timer de næste par måneder, - så nu bliver du altså lukket HELT NED og jeg gider ikke kigge på dig foreløbig!!!


GOD WEEKEND :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar