tirsdag den 30. oktober 2012

Skønt med en solskinsdag :-)

Det er så skønt at solen skinner omend det er pivkoldt udenfor! Heldigvis kan jeg selv disponere over om jeg vil ud - og det vil jeg faktisk gerne hver dag. Det giver nemlig lige den ekstra smule til at tage mig sammen og sidde indenfor i mange timer og fokusere på det samme og det samme og det samme!

Det er min fantastiske irriterende bacheloropgave som holder mig indenfor, intet andet har haft så stor magt over mig i flere år, er bekymret den ene halvdel af tiden og den anden halvdel af tiden er jeg super fortrøstningsfuld - selvfølgelig skal det nok gå og jeg kommer helskindet igennem. Jeg er desværre bare enormt godt til at slå mig selv i hovedet med en imaginær hammer sådan ca. 10.000 gange om dagen.

Så jeg bruger faktisk meget energi på at finde positivismen frem eftersom ethvert negativt udsagn vistnok skal følges op af 10 x gode udsagn, det har jeg hørt en eller anden sige for en del år siden.

Ihh hvor jeg glæder mig til at komme om på den anden side af nytår, der skulle alt gerne være faldet på plads og jeg  ser meget frem til at overstå den sidste eksamen:-D

Nyd det gode efterårsvejr, der kommer tidsnok noget vejr vi kan brokke os over tale om

Ingen kommentarer:

Send en kommentar