søndag den 7. juli 2013

Sommer..... :-)

Hold da helt ferie...! - det er der jo mange der gør nu, men ikke jeg... Det er jo fantastisk det vejr som den danske sommer disker op med lige nu og til trods for at jeg bestemt ikke har ferie foreløbig så synes jeg at det er superskønt at komme hjem fra arbejde og springe i et par sport og vandre lige ud i mine forældres have.
Jo jo... I samspil med mine ekstremt søde forældre glider min hverdag så nogenlunde. De to har nemlig sagt ja til at jeg bare kommer forbi og sover altså.. Vi snakker carte blanc!!!  Og det er jo unægtelig nemmere at overskue en køretur til arbejde på ca. 30 min fremfor 1t. Og 30 min. Og så nyder jeg jo godt af hjemmets fortræffelige opvaskemaskine og madlavning og andre rutiner går på tur, det er SÅ SKØNT.
.... Men det ALLERSKØNNESTE er bare HAVEN :-D føler mig så meget mere fri end når jeg er "spærret inde" i en lejlighed i Århus - længe leve parcelistlivet og jeg håber virkelig at jeg en skønne dag får opfyldt min drøm om en lille have :-)

Er begyndt at se frem til endnu en uge, som for mit vedkommende efter planen byder på 4 dage med rutineopgaver og en enkelt dag på onsdag med oplæring til en ny funktion - SERVICE. Det er en funktion hvor man ringes til fordi forskellige afdelinger gerne vil have taget blodprøver udenfor de alm. "Runde"- tider fx i tilfælde af at der ankommer en person med blodprop eller lign... Dog de mest alvorlige ting tager vores "akut-funktion" sig af. Men rart med flere opgaver som jeg kan bygge videre på.

Allersidst håber jeg at det gode vejr fortsætter gerne 1 måned eller mere for det er bare lidt nemmere at komme igang på en solskinsdag fremfor en grå/sort regnvejrsdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar