fredag den 16. august 2013

Første vagt

En ting er sikkert.... Jeg er vild med mit arbejde og er super glad for de superdejlige kolleger jeg har, men når det så er sagt så er alt det pendleri Århus-Holstebro-Balling altså lidt hårdt i længden! Men det går og nu er jeg også ved at have fundet en slags rytme. Eneste kritik er at jeg u er tilbage ved at være weekendkæreste og det synes jeg altså ikke er så fedt- det føles mest som om jeg bor på landevejen. Dog er vikariatet ved at være halvvejs og så er det jo nedtælling til det næste job byder sig til- bliver spændende at se hvor det så bliver :-)

Som overskriften indikerer er jeg nu nået til min første vagt... Weekendvagt og det ser jeg frem til. Nogle har dog prøvet at "skræmme" mig med at man skal løbe dobbelt så stærkt men jeg er mere nysgerrig efter at se og opleve hvilken "nerve" der er i sådan noget vagt. Mine arbejdsopgaver er såmænd givet på forhånd da jeg ikke er fuldt ud lært op i alle apparaturer, men pyt, jeg tror på det bliver hyggeligt

GOD WEEKEND :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar