lørdag den 2. juli 2011

1. dag i alt det nye

Så kom dagen og jeg blev vel modtaget af alle de nye kollegaer på Biokemisk Speciale i Vejle. Det var igår og dagen var fyldt med enormt mange indtryk, oplevelser og rundvisninger på flere niveauer osv. som der jo ofte altid er en masse af på sådan en "første dag".

Fra på mandag går det vist ligepå og hårdt så det bliver nok endnu en spændende og begivenhedsrig dag:-) - men jeg glæder mig for det er nogle rigtig søde kollegaer jeg har og alle er så hjælpsomme - sådan en start fortjener alle - helt sikkert.

Nu skal jeg bare lige vende mig til rytmen i at skulle lidt tidligere op om morgenen men det plejer ikke at tage mange dage for mig og desuden så har jeg valgt toget som transport hvilket gør at jeg kan slappe af/sove lidt på hjemturen hvis jeg en dag er træt - ikke noget med at falde i søvn på motorvejen som da jeg var i praktik i Ålborg:-(

Det ser i øvrigt ud som om at sommeren nok skal gå hurtigt, - allerede har jeg fået de første invitationer til diverse arrangementer men jeg er dog ikke sikker på jeg kan nå ret meget de dage jeg har været i Vejle (læs: jeg er nok træt fordi jeg står tidligt op og ikke så festligt anlagt :-D)

Imorgen venter endnu en tur i Djurs Sommerland og jeg glæder mig allerede


                                                                                      God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar