tirsdag den 12. juli 2011

Rutine

Her på min 2. uge på det nye arbejde må jeg sige: - det kører jo . om ikke i olie så glider det meste af arbejdet let og smertefrit (nå ja for mig ihvert fald - og de FLESTE af patienterne der møder mig ;-)). Det går rigtig meget fremad og jeg føler mig tryg og tilpas med kollegaerne - får spurgt når jeg er i tvivl - det er rart at der bliver lyttet til spørgsmålene!

Er jo trods alt i en læringssituation, hvor der faktisk hele tiden kommer lidt mere og lidt mere kundskab og viden på så jeg kan klare flere opgaver og selvom jeg jo ikke når at blive verdensmester i denne omgang så kan jeg altså godt fornemme de små fremskridt der sker - og det er jo dejligt.
Har desuden benyttet dagen til oplæring i at lave belastningstest... Jeg har også en udmærket flair for den mangfoldighed de forskellige patienter møder op med, - ja det kan være lidt af en udfordring når man står overfor en der ikke vil et eller andet eller ikke kan forstå hvad man siger eller i det mindste udtrykke sig verbalt. Men det er en del af jobbet og det på jeg jo bare tage med mig ind under kappen


Er faktisk rimelige træt så vil lige nupse en lur før toget rammer århus :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar