mandag den 18. juli 2011

ØV... med dobbelt ØV!!!!! :-(

Er blevet ret irriteret... en eller anden smart-ass udså sig i weekenden min cykel som han lige kunne "låne" -UDEN lige at spørge eller i det mindste stille cyklen tilbage hvor han tog den :-((

Så nu er jeg rigtig træt af at skulle komme 5 minutter for sent hver dag på mit sommerarbejde. Undrer mig egentlig en lille smule hvorfor netop min cykel blev den udvalgte, for på Vejle station står der faktisk rigtig mange væsentlig mere lækre end den jeg havde. Så nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg gør for jeg kommer til at mangle den når jeg efter ferien skal begynde på den nye skole i Skejby hvor planen var at cykle til. Hmm... må se om jeg er så heldig at der stadig står en cykel hos mine forældre (som jeg vist nok gav væk til min far - men SÅ meget bruger han den vist heller ikke!) - pyh det er altså dyrt at arbejde når den slags sker :-s

Nu håber jeg så at min forsikring vil være med til at dække lidt af cyklen for den var trods alt ikke spritny!?!!

Nå ud med alt det "onde" og tilbage til den positive overflade som er sådan lidt on/off i mangel på søvn - ihvert fald i hverdagene :-)
Har haft glæden af at have en leder som har fortalt mig indtil flere gange at vi studerende/ferievikarer er virkelig værdsat og hun er glad for at vi kom - det varmer trods alt. Desuden har hun været så fleksibel mht. min manglende cykel at jeg da bare kommer 5 min. for sent NO PROBLEM... det finder vi ud af :-)
og selvom jeg har en lille mistanke om at -  ja hvad skal hun ellers gøre - hun mangler jo en mand hvis jeg ikke kommer  - ja så tror jeg faktisk hun mener det godt - Endnu en dag skal igang og jeg skal skynde mig videre...


                                                 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar