tirsdag den 26. juli 2011

Solen skinner....!

Det er SÅ dejligt at jeg idag har kunnet nyde et par timers sol udenfor! Ret beset så har jeg ikke set solen i hvert fald i 3 uger for når jeg endelig har fri har tendensen været at det skal regne :-(

Men idag.... idag har jeg nydt et par timer i solen og det var dejligt at mærke varmen - det kan jeg nok godt leve på til næste gang jeg er heldig nok til at få lov at gå tidligt fra arbejde - der var alligevel ikke noget at lave efter kl. 13 idag - så er det jo med at udnytte det :-D

Ser meget frem til at få sommerferie - 8 arbejdsdage tilbage - bliver så dejligt - og hvis solen ikke har tænkt sig at vise sig i min ferie så tager jeg ud for at finde solen - jeg VIL altså have lidt sol nu hvor det er sommer.

Nu må vi se hvad det kan blive til - har et par løse aftaler så mon ikke det bliver sjovt uanset?? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar